Role a využití didaktického překladu a mediačních činností ve výuce francouzštiny: Přehledová studie

Autoři

VEŠKRNOVÁ Daniela

Rok publikování 2021
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků IV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2166
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0055-2021-4
Klíčová slova pedagogical translation; mediation; mediation activities; Common European Framework of Reference for Languages; tertiary education; foreign language
Popis Přehledová studie mapuje výzkum zaměřený na roli didaktického překladu a mediačních činností ve výuce francouzštiny v terciárním vzdělávání. Vybrané studie ukazují, že využití mateřského jazyka může být důležitým a rovnoprávným nástrojem pro rozvoj komunikačních schopností při osvojování cizích jazyků a že podporuje interkulturní rozměr ve výuce, podobně jako mediační aktivity v mateřském nebo cílovém jazyce.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.