Förderung von Selbstevaluation der angehenden DaF-Lehrenden: Ergebnisse einer Interventionsstudie

Název česky Rozvíjení sebehodnocení u budoucích učitelů němčiny jako cizího jazyka: Výsledky intervenční studie
Autoři

VELIČKOVÁ Jana JANÍK Miroslav

Rok publikování 2022
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek je zaměřen na budoucí učitele němčiny jako cizího jazyka, kteří se zúčastnili programu podporujícího rozvoj sebehodnocení. Tento program se stal základem pro komplexní, kvalitativně orientovanou intervenční studii. Cílem příspěvku je představit program podpory rozvoje sebehodnocení a výsledky analýzy sebehodnoticích výroků, které byly analyzovány v rámci intervenční studie.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.