Could interactive book reading help children with developmental language disorder (DLD) develop communication skills?

Název česky Může interaktivní čtení pomoci dětem s vývojovou dysfázií v rozvoji komunikační schopnosti?
Autoři

LAUKOVÁ Štěpánka

Rok publikování 2022
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Media4u Magazine
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://eds.p.ebscohost.com/abstract?site=eds&scope=site&jrnl=12149187&AN=155790623&h=oJk6GKeOb%2bNFYiGIA2wxubvJSMDLzv4teeGXZNITLqE0AxLJaUiaFxBBU962Pg1Bn64bs6Rn%2f8x9DZdL15X12Q%3d%3d&crl=c&resultLocal=ErrCrlNoResults&resultNs=Ehost&crlhashurl=login.aspx%
Klíčová slova developmental language disorder, diagnostics, interactive book reading
Přiložené soubory
Popis Téma článku představuje intervenční techniku, která pomáhá rozvíjet komunikační dovednosti u dětí s vývojovou poruchou jazyka (DLD). Interaktivní čtení knih dětem s DLD je popsáno v mnoha zahraničních studiích a článek nabízí literární přehled studíí, které byly publikovány v posledních dvaceti letech.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.