Distanční výuka vysokoškolské matematiky badatelsky?
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2021 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | South Bohemia Mathematical Letters |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | Domovská stránka periodika |
| Klíčová slova | inquiry-based education, mathematics, university, distance teaching, distance learning |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Studenti matematiky se často učí procedurálním způsobem, a tak si netvoří hlubší konceptuální porozumění, díky němuž by své znalosti mohli později uplatnit v~jiných oborech či využít v životě. Cílem mezinárodního projektu Platinum je ověřit, zda badatelsky orientované pojetí výuky a studia pomůže změnit tento trend týkající se i vysokoškolských studentů. V článku jsou popsány hlavní cíle a výstupy projektu Platinum a nabídnuty ukázky badatelsky orientovaných úkolů, které byly zařazeny během distanční formy výuky na Masarykově univerzitě. |