Distanční výuka vysokoškolské matematiky badatelsky?

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod pracoviště Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

MÁSILKO Lukáš ČERNÁ Terézia

Rok publikování 2021
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj South Bohemia Mathematical Letters
Fakulta / Pracoviště MU

Středisko pro pomoc studentům se specifickými nároky

Citace
www Domovská stránka periodika
Klíčová slova inquiry-based education, mathematics, university, distance teaching, distance learning
Přiložené soubory
Popis Studenti matematiky se často učí procedurálním způsobem, a tak si netvoří hlubší konceptuální porozumění, díky němuž by své znalosti mohli později uplatnit v~jiných oborech či využít v životě. Cílem mezinárodního projektu Platinum je ověřit, zda badatelsky orientované pojetí výuky a studia pomůže změnit tento trend týkající se i vysokoškolských studentů. V článku jsou popsány hlavní cíle a výstupy projektu Platinum a nabídnuty ukázky badatelsky orientovaných úkolů, které byly zařazeny během distanční formy výuky na Masarykově univerzitě.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.