Being multilingual: boon or bane? Teachers’ perspectiveson linguistic diversity in education

Logo poskytovatele
Název česky Být mnohojazyčný: výhoda nebo prokletí? Názory učitelů na jazykovou diverzitu ve vzdělávání
Autoři

JANÍK Miroslav GOLDBERGER Maria

Rok publikování 2021
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem konference bylo identifikovat, zkoumat a diskutovat o aktérech, postupech a ideologiích, které ovlivňují jazykovou integraci a jsou pro ni zásadní. V prezentaci jsme ukázali pohled učitelů na mnohojazyčnost ve dvou městských školách. Pomocí dokumentární metody jsme analyzovali rozhovory s učiteli na daných školách. Prezentované výsledky ukázaly, že jazyková realita žáků a žákyň není řešena v kontextu pedagogické praxe a že chybí praktické nástroje k řešení problémů související s jazykovou rozmanitostí
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.