Being multilingual: boon or bane? Teachers’ perspectiveson linguistic diversity in education
| Název česky | Být mnohojazyčný: výhoda nebo prokletí? Názory učitelů na jazykovou diverzitu ve vzdělávání |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2021 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Cílem konference bylo identifikovat, zkoumat a diskutovat o aktérech, postupech a ideologiích, které ovlivňují jazykovou integraci a jsou pro ni zásadní. V prezentaci jsme ukázali pohled učitelů na mnohojazyčnost ve dvou městských školách. Pomocí dokumentární metody jsme analyzovali rozhovory s učiteli na daných školách. Prezentované výsledky ukázaly, že jazyková realita žáků a žákyň není řešena v kontextu pedagogické praxe a že chybí praktické nástroje k řešení problémů související s jazykovou rozmanitostí |
| Související projekty: |