Formativní hodnocení v praxi učitele: několik tipů do výuky nejen pro začátečníky

Varování

Publikace nespadá pod Pedagogickou fakultu, ale pod Filozofickou fakultu. Oficiální stránka publikace je na webu muni.cz.
Autoři

KOLUMBER Tereza

Rok publikování 2021
Druh Popularizační texty
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
Popis Na českých školách je v posledních letech věnováno čím dál více pozornosti formativnímu hodnocení. Mnoho vyučujících ale nemusí být přesvědčeno o tom, zda je pro ně a pro jejich žáky vhodné. Pokud se přeci jen někteří odvážní učitelé rozhodnou ve výuce takový způsob hodnocení využít, často si ani neví rady, jak začít a jaké konkrétní techniky používat.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.