Professional training, attitudes, and self-efficacy in inclusive education of future teachers

Název česky Profesní příprava, postoje a self-efficacy v inkluzivním vzdělávání budoucích učitelů
Autoři

BIELIK Miroslav ĎULÍKOVÁ Lenka VORONSKA Nataliia ROTKO Olha

Rok publikování 2020
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Profesní vzdělávání je stěžejní při tvorbě prostředí inkluzivního vzdělávání. Kvalifikace učitele souvisí s výsledkem studenta. Studie se zaměřuje na teorii plánovaného chování (Ajzen, 1991, 2020). Cílem je provést kvantitativní šetření role profesního vzdělávání ve změně postojů, self-efficasy a subjektivních norem ohledně inkluzivního vzdělávání u budoucích učitelů na Ukrajině a v České republice.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.