Inkluze žáků se zdravotním postižením z pohledu lékaře, psychologa a pedagoga. Osvětové aktivity na podporu inkluzivního vzdělávání

Autoři

DOLEŽALOVÁ Lenka FIALOVÁ Ilona OŠLEJŠKOVÁ Hana ŘEHULKA Evžen ŠLAPÁK Ivo VÍTKOVÁ Marie

Rok publikování 2020
Druh Odborná kniha
Citace
Popis Předložená metodická příručka nabízí řadu otázek, s nimiž se naše současné školství setkává a snaží se ukázat, jakým způsobem se řeší. Jejím cílem je seznámit odbornou veřejnost i rodiče dětí se speciálními vzdělávacími potřebami s problematikou inkluze a inkluzivního vzdělávání ve škole hlavního vzdělávacího proudu, a to z pohledu lékaře, psychologa a pedagoga. Upozornit na nelehkou práci učitelů v inkluzívní škole, na které se začínají klást nové a vyšší nároky na vzdělání a vědomosti. Práce dnešního učitele není vymezena jen dovednostmi vyučování a výchovy, ale očekává se, že současný pedagog dokáže brát v úvahu podmínky, omezení a návaznosti na nové informace, které jeho činnost dostávají na novou úroveň.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.