TYPICKÉ PŘÍSTUPY A CHYBY NADANÝCH ŽÁKŮ 1. STUPNĚ PŘI ŘEŠENÍ ALGEBRAICKÝCH ÚLOH
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Elementary Mathematics Education Journal |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.emejournal.upol.cz/Issues/Budinova_EMEJ_2019.pdf |
| Klíčová slova | word problem; gifted pupils; solving strategies |
| Popis | Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, který se zabývá řešitelskými strategiemi žáků 4. a 5. ročníku základní školy u úloh, které jsou řešitelné rovnicemi. Tyto úlohy mohou být řešeny aritmeticky i algebraicky. V příspěvku jsou uvedeny způsoby řešení těchto úloh nadanými žáky a některé frekventované chyby. |