Situacionnye rolevye igry kak metod testirovanija formirovanija sociolingvističeskoj kompetencii v obučenii russkomu jazyku

Název česky Situační hraní rolí jako metoda hodnocení rozvoje sociolingvistické kompetence ve výuce ruského jazyka
Autoři

KREJČÍ Janina

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference Pražská rusistika - Prague Russian Studies - recenzovaný sborník příspěvků z konference konané dne 29. května 2019 v Praze
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://krl.pedf.cuni.cz/wp-content/uploads/2019/12/Prazska_rusistika_sbornik_2019_final.pdf
Klíčová slova situational role-playing; politeness expressions; sociolinguistic competention; didactics of foreign languages; teaching of Russian language
Popis Ve výuce cizích jazyků se často používá hraní rolí jako metodická technika k upevnění tematické slovní zásoby při rozvíjení řečových dovedností, zejména mluvení. Hraní rolí však lze použít pro kontrolu znalosti a dovednosti studentů, jakož i v akademickém výzkumu jako nástroj sběru dat. V tomto článku jsou představeny konkrétní výsledky studie, jejímž účelem bylo ověření schopností studentů používat zdvořilostní fráze ve vybraných komunikačních situacích.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.