Selbstevaluation als relevante Komponente der Identität und des Selbst(Konzepts) der Lernenden im Fremdsprachenunterricht
| Název česky | Sebehodnocení jako relevantní komponenta identity a sebepojetí učících se ve výuce cizího jazyka |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://old.ped.muni.cz/katedry-a-instituty/nemecky-jazyk-literatura/aktivity/bruenner-hefte-zu-deutsch-als-fremdsprache |
| Klíčová slova | Self-Evaluation; Identity; Self(Concept); Foreign Language Learning and Teaching; Multilingualism |
| Popis | Předkládaný text tematizuje spojitost mezi identitou učících se cizímu jazyku, jejich sebepojetím a jaký význam v této souvislosti hraje sebehodnocení učících se. Cílem textu je zpracovat stav znalostí o těchto konceptech a specifikovat teoretický základ pro další empirická zkoumání v této oblasti. |
| Související projekty: |