Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Prostor pro primární a preprimární pedagogy |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | Preschool teaching, primary school teaching, pre-service teacher education, novic teacher |
| Popis | Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů mateřských škol a učitelů primárních škol. Čtenáře chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy zaměřené na to, jak absolventi studijních oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe. |