Stávání se učitelem pohledem absolventů Učitelství pro MŠ a pro 1. stupeň ZŠ

Autoři

HAVEL Jiří GRŮZOVÁ Lucie NAJVAR Petr NAJVAROVÁ Veronika RODOVÁ Veronika SYSLOVÁ Zora VYSTRČILOVÁ Petra

Rok publikování 2019
Druh Článek ve sborníku
Konference Prostor pro primární a preprimární pedagogy
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Preschool teaching, primary school teaching, pre-service teacher education, novic teacher
Popis Cílem příspěvku je přinést do odborného diskurzu téma pregraduální přípravy učitelů mateřských škol a učitelů primárních škol. Čtenáře chceme seznámit s předběžnými výsledky kvalitativní sondy zaměřené na to, jak absolventi studijních oborů Učitelství pro MŠ a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity reflektují své přípravné vzdělávání a své zkušenosti s přechodem do pedagogické praxe.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.