Project of Design-Based Research of an ESP Coursebook

Název česky Projekt konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP
Autoři

ELLEDEROVÁ Eva

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Teaching English for Specific Purposes at Universities
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova design-based research; intervention; iteration; substantive and procedural design principles; ESP coursebook; evaluation criteria checklist; didactic tests
Popis Příspěvek se zabývá konstrukčním výzkumem realizovaným ve spolupráci Ústavu jazyků Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického a Institutu výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Cílem tohoto výzkumného projektu je propojit design učebnice pro výuku ESP s jejím iterativním testováním za účelem jejího hodnocení a přepracování, aby co nejlépe vyhovovala jako vyučovací a učební prostředek pro cílovou skupinu studentů. První část příspěvku vymezuje koncept konstrukčního výzkumu a druhá část nastiňuje výzkumnou metodologii konstrukčního výzkumu učebnice English for Information Technology.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.