An ESP Coursebook Evaluation: Teachers' and Students' Viewpoints
| Název česky | Hodnocení učebnice ESP: Názory učitelů a studentů |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2018 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Research in Foreign Language Pedagogy |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | design-based research; intervention; iteration; ESP coursebook characteristics; design principles; evaluation criteria checklist; questionnaire survey |
| Popis | Článek prezentuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku ESP. Následující kapitoly se zaměřují na popis výzkumného designu, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných vzorků, analýzu a interpretaci dat. Kromě doporučení týkajících se redesignu učebnice, odhaluje výzkumné zjištění shodné a rozdílné názory učitelů a studentů na kvalitu učebnice pro výuku ESP. |
| Související projekty: |