Dependent prepositions in Czech students’ school-leaving essays as a contribution to corpus-informed teaching of English

Název česky Závislé předložky v maturitních pracích českých studentů jako příspěvek korpusových analýz k výuce angličtiny
Autoři

SLÁDKOVÁ Věra

Rok publikování 2018
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Tato studie analyzuje rozsah a vhodnost použití předložek závislých na přídavných jménech v korpusu 380 maturitních prací s maximálním rozsahem 150 a 70 slov napsaných v květnu 2017 v porovnání s požadavky na zvládnutí úrovně B1 podle SERRJ v online nástrojích English Vocabulary Profile a English Grammar Profile. Výsledky výzkumu naznačují, že výuka závislých přeložek by měla být podpořena aktivitami, které budou vytvořeny pomocí korpusů obsahující jazyk rodilých mluvčí i žákovský jazyk a umožní takovou expozici cílovému jazyku, která povede k internalizaci koligačních vzorců.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.