Autonomie žáka v cizojazyčné výuce na primárním a sekundárním stupni vzdělávání
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2018 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Výzkum v didaktice cizích jazyků |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | Learner autonomy; action research; primary school pupil; learning strategies; motivation; foreign language education |
| Popis | Tato přehledová studie se zabývá výzkumy zaměřenými na rozvoj autonomie žáků při výuce cizích jazyků na primárním a sekundárním stupni vzdělávání. Autor také na úvod stručně popisuje současný stav poznání v oblasti autonomie žáka. Dále představuje pět výzkumů, které se zabývají autonomií žáka a jak je ovlivněná dalšími vědními disciplínami. Ve čtyřech případech se jedná o kvalitativní výzkum (z toho dvakrát intervenční akční výzkum) a jednou kvantitativní výzkum. |
| Související projekty: |