Autonomie žáka v cizojazyčné výuce na primárním a sekundárním stupni vzdělávání

Autoři

ZEISEK Adam

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum v didaktice cizích jazyků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Learner autonomy; action research; primary school pupil; learning strategies; motivation; foreign language education
Popis Tato přehledová studie se zabývá výzkumy zaměřenými na rozvoj autonomie žáků při výuce cizích jazyků na primárním a sekundárním stupni vzdělávání. Autor také na úvod stručně popisuje současný stav poznání v oblasti autonomie žáka. Dále představuje pět výzkumů, které se zabývají autonomií žáka a jak je ovlivněná dalšími vědními disciplínami. Ve čtyřech případech se jedná o kvalitativní výzkum (z toho dvakrát intervenční akční výzkum) a jednou kvantitativní výzkum.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.