Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu

Autoři

KOPEČNÝ Petr BYTEŠNÍKOVÁ Ilona ČERVENKA Karel DOLEŽALOVÁ Lenka FIALOVÁ Ilona HORÁKOVÁ Radka CHLEBORADOVÁ Barbora KACHLÍK Petr MAGEROVÁ Jana MÁROVÁ Ivana OPATŘILOVÁ Dagmar RÖDEROVÁ Petra ŘEHULKA Evžen VOJTOVÁ Věra ZÁMEČNÍKOVÁ Dana

Rok publikování 2018
Druh Odborná kniha
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Monografie zpracovává problematiku speciálních vzdělávacích potřeb v současné edukační realitě. V jednotlivých kapitolách jsou představeny charakteristiky obtíží spojených s různými formami speciálních potřeb, z nichž vyplývají bariéry a zdroje úspěšného průběhu vzdělávání. Publikace nahlíží na žáka komplexně a jeho potřeby reflektuje v kontextu širokého spektra činitelů, kteří mohou vstupovat do kvality vzdělávacího procesu. Kniha se snaží tyto činitele identifikovat a na jejich základě blíže specifikovat možnosti podpory a intervenční přístup k žákovi. Teoretické části jsou provázány s dílčími výsledky výzkumných šetření, které podporují nezbytnost uceleného pohledu na žáka inkluzivní i speciální školy.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.