Verhältnis zwischen der Selbstevaluation von Lernenden und Lehrenden

Název česky Vztah mezi sebehodnocením učících se a učitelů
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2018
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V oblasti hodnocení ve výuce cizích jazyků je sebehodnocení bezpochyby jedním z aktuálně diskutovaných pojmů. V souladu s výsledky výzkumů lze bezpochyby argumentovat, že výuka prostřednictvím sebehodnocení získává v mnoha ohledech na nové kvalitě. Důvodem je především potenciál sebehodnocení rozvíjet autonomii žáků (obecně učících se), což je zároveň úzce propojeno s rozvojem autonomie učitelů. Cílem práce je v kontexty výuky cizích jazyků prezentovat možné nástroje podpory rozvíjení jak sebehodnocení učitelů, tak sebehodnocení učících se.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.