Verhältnis zwischen der Selbstevaluation von Lernenden und Lehrenden
| Název česky | Vztah mezi sebehodnocením učících se a učitelů |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2018 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | V oblasti hodnocení ve výuce cizích jazyků je sebehodnocení bezpochyby jedním z aktuálně diskutovaných pojmů. V souladu s výsledky výzkumů lze bezpochyby argumentovat, že výuka prostřednictvím sebehodnocení získává v mnoha ohledech na nové kvalitě. Důvodem je především potenciál sebehodnocení rozvíjet autonomii žáků (obecně učících se), což je zároveň úzce propojeno s rozvojem autonomie učitelů. Cílem práce je v kontexty výuky cizích jazyků prezentovat možné nástroje podpory rozvíjení jak sebehodnocení učitelů, tak sebehodnocení učících se. |
| Související projekty: |