Kurikulární dokumenty ovlivňující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2018 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Auspicia |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | curriculum; CEFR; Framework Educational Programme; course books; ELP |
| Popis | Tato studie vysvětluje důvody přechodu ke kurikulárním dokumentům založeným na sociálně konstruktivistických teoriích učení a podrobně popisuje vznik, jednotlivé části a funkce Společného evropského referenčního rámce pro jazyky, od něhož jsou odvozeny aktuálně platné a používané kurikulární dokumenty determinující výuku anglického jazyka na středních školách v České republice. Tyto dokumenty jsou podrobně analyzovány a zhodnoceny s cílem nastínit možné varianty, jak by mohly být zdokonaleny. |
| Související projekty: |