Charakteristika skupiny učitelů-respondentů výzkumné sondy s názvem Současné trendy hudebně teoretické výuky v základních uměleckých školách České republiky

Autoři

SZENDIUCHOVÁ Markéta

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Musica viva in schola XXVI.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/1149
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9213-2018
Klíčová slova research; teacher; teaching practice; Primary Arch School; music theory
Popis Téma příspěvku se váže na výzkumnou činnost týmu Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty MU. V roce 2018 se uskutečnila výzkumná sonda do oblasti hudebního oboru základních uměleckých škol. Teoretická reflexe se soustředila na vzdělávací obsah vyučovacího předmětu hudební nauka. Příspěvek podrobně charakterizuje skupinu učitelů-zprostředkovatele učiva reálné školní výuky, kteří se zapojili do výzkumné sondy a vyplnili online dotazník.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.