Design-Based Research of a Coursebook: Results of a Questionnaire Survey
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2018 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2018 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | design-based research; coursebook; intervention; iteration; evaluation criteria checklist; questionnaire; design principles |
| Popis | Článek prezentuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely, který je realizován ve spolupráci mezi Institutem výzkumu školního vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity a Ústavem jazyků Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v Brně. Kromě postupného vývoje učebnice přispívá konstrukční výzkum k vývoji dominantní teorie, tzn. teorie designu a hodnocení učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely, a nových teorií vedoucích k vzdělávací reformě nejen v oblasti vyučování a učení angličtiny pro specifické účely. Následující kapitoly se zaměřují na výzkumný design, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných vzorků, analýzu dat a interpretaci výzkumných zjištění vyplývajících z dotazníkového šetření. |
| Související projekty: |