Design-Based Research of an ESP Coursebook: Results of a Questionnaire Survey
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2018 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | GRANT journal |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | design-based research; ESP coursebook; intervention; iteration; design principles; evaluation criteria checklist; questionnaire survey |
| Popis | Článek prezentuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely, který je realizován ve spolupráci mezi Institutem výzkumu školního vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity a Ústavem jazyků Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v Brně. Kromě postupného vývoje učebnice přispívá konstrukční výzkum k vývoji dominantní teorie, v tomto případě teorie designu a hodnocení učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely, a vývoje nových teorií vedoucích k vzdělávací reformě nejen v oblasti vyučování a učení angličtiny pro specifické účely. Následující kapitoly se zaměřují na výzkumný design, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných vzorků, analýzu dat a interpretaci výzkumných zjištění. |
| Související projekty: |