Design-Based Research of an ESP Coursebook: Results of a Questionnaire Survey

Autoři

ELLEDEROVÁ Eva

Rok publikování 2018
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj GRANT journal
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova design-based research; ESP coursebook; intervention; iteration; design principles; evaluation criteria checklist; questionnaire survey
Popis Článek prezentuje výzkumnou metodologii a první výsledky konstrukčního výzkumu učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely, který je realizován ve spolupráci mezi Institutem výzkumu školního vzdělávání na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity a Ústavem jazyků Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v Brně. Kromě postupného vývoje učebnice přispívá konstrukční výzkum k vývoji dominantní teorie, v tomto případě teorie designu a hodnocení učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely, a vývoje nových teorií vedoucích k vzdělávací reformě nejen v oblasti vyučování a učení angličtiny pro specifické účely. Následující kapitoly se zaměřují na výzkumný design, charakteristiku výzkumného nástroje a výzkumných vzorků, analýzu dat a interpretaci výzkumných zjištění.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.