Literarische Texte als Gelegenheit zum interkulturellem Lernen und ihre Rolle in den Lehrbüchern im Fremdsprachenunterricht

Název česky Literární texty jako příležitost k interkulturnímu učení a jejich role v učebnicích ve výuce cizího jazyka
Autoři

CHLÁDKOVÁ Petra

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova textbooks; texts; authentic texts; literary texts; intercultural aspects of literature
Popis V předkládaném textu byl vysvětlen pojem učebnice a charakteristiky autentických, didaktických a didaktizovaných textů, přičemž důraz byl kladen na texty literární a jejich využití v cizojazyčné výuce. Text zmiňuje analýzu dvou učebnic pro mladistvé a dospělé určené pro dosažení stupně B1 dle SERRJ. Výsledkem analýzy bylo zjištění, že literární texty tvoří v učebnicích 18-20% textů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.