Obsahová analýza učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Klíčová slova | vocabulary; teaching vocabulary; Framework Education Programme for Elementary Education (FEP EE); textbooks; content analysis |
| Popis | Předkládaný text představuje teoretická východiska (slovní zásoba, výuka slovní zásoby, učebnice a učebnice anglického jazyka), edukačně-politická východiska (Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání) a přehled výzkumů relevantních vzhledem k plánované obsahové analýze učebnic anglického jazyka pro 2. st. ZŠ se zaměřením na slovní zásobu na úrovni A2. |
| Související projekty: |