Design-based Research of a Coursebook for ESP: The Concept and Research Methodology

Název česky Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Koncept a výzkumná metodologie.
Autoři

ELLEDEROVÁ Eva

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova design-based research; intervention; iteration; substantive and procedural design principles; coursebook for ESP; data collection methods; research assumptions
Popis Příspěvek se zabývá konstrukčím výzkumem učebnice pro výuku ESP. První část příspěvku představuje koncepci konstrukčního výzkumu a druhá část příspěvku popisuje metodologii výzkumného designu. Zaměřuje se na výzkumné cíle, jednotlivé fáze výzkumu, popis výzkumných souborů a výzkumných nástrojů. V závěru autorka formuluje výzkumné předpoklady a vysvětluje, jak mohou výsledky ovlivnit pedagogickou praxi.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.