Comparative study of EFL/ESP students' responsiveness to peer and teacher asynchronous e-feedback

Název česky Srovnávací studie reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu
Autoři

POJSLOVÁ Blanka

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova peer feedback; teacher feedback; responsiveness
Popis Cílem této studie je prezentovat dílčí výsledky pilotáže výzkumného designu, jejímž cílem byl upravit výzkumný design a nástroje plánovaného výzkumu. Plánovaný výzkum má posoudit, zda a jaký vliv má elektronická zpětná vazba na rozvoj sociolingvistické kompetence studentů angličtiny pro specifické účely u řečové dovednosti psaní a zda existují nějaké rozdíly mezi vrstevnickou a učitelskou zpětnou vazbou. Studie pak zkoumá rozdíly ve způsobu, jakým studenti nakládají s učitelskou a vrstevnickou zpětnou vazbou při revizích svých textů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.