Selbstevaluation der Lehramtsstudierenden für DaF im Bereich Sprechen: Bericht über die Pilotierung

Název česky Sebehodnocení studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka v kontextu mluveného projevu: Zpráva z pilotáže
Autoři

VELIČKOVÁ Jana

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova Self-assessment; self-evaluation; speaking skills; speaking; Language teaching of German in the tertiary sector; Pilot testing; Intervention Research
Popis Příspěvek reflektuje realizovanou pilotáž disertačního projektu zabývajícího se procesem rozvíjení sebehodnocení studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka. Reflektovaný projekt s designem intervenčního výzkumu se zaměřuje na řečovou dovednost mluvení a její rozvoj vlivem sebehodnoceníí. Cíl předložené zprávy spočívá především v reflexi proběhlé pilotáže nástrojů sběru dat a poskytnuté intervence. Na závěr je poukázáno na změny v empirické části studie, které se v rámci pilotáže ukázaly jako nezbytné.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.