Hodnocení a výuka produktivních dovedností – spojené nádoby

Autoři

POJSLOVÁ Blanka

Rok publikování 2017
Druh Vyžádané přednášky
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Rostoucí důraz na rozvoj produktivních řečových dovedností ve výuce s sebou přináší i potřebu tyto řečové dovednosti testovat a hodnotit. Pokud se pak jedná o test vysoké důležitosti, vzrůstá i význam standardizace procesu testování a hodnocení těchto dovedností. Příspěvek se zaměří na standardizaci procesu testování a hodnocení produktivních dovedností v kontextu terciárního vzdělávání. Pokusí se přitom ukázat propojenost tohoto procesu s výukou a s rolí vyučujících, kteří v něm zaujímají duální roli – roli učitele a roli tvůrce testových úloh, hodnotících škál a v neposlední řádě i hodnotitelů produktivních dovedností. Tento proces bude nahlížen v kontextu výuky a hodnocení odborného a akademického jazyka na Centru jazykového vzdělávání Masarykovy univerzity v Brně, konkrétně jeho Oddělení na Ekonomicko-správní fakultě.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.