Motivierung zum Deutschlernen als L3 nach Englisch: Theoretische Grundlagen und Umriss der Forschungsmethodologie.

Název česky Motivování k učení se němčině jako L3 po angličtině: Teoretická východiska a nástin metodologie výzkumu.
Autoři

FUKOVÁ Petra

Rok publikování 2016
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Studia Translatorica
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova motivation to learn foreign languages; motivating to learn foreign languages; multilingualism; learner; teacher
Popis Tento příspěvek vysvětluje krátce kontext učení se cizím jazykům v České republice, který byl podnětem pro vytvoření disertačního projektu. Tento projekt se věnuje motivačním strategiím, které může používat učitel ve výuce němčiny jako L3, aby své žáky motivoval k učení se němčině po angličtin. Tento příspěvek popisuje teoretická východiska projektu a první návrh metodologie plánovaného výzkumu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.