Vliv intervence na rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce na základní škole
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Evropská jazyková politika usiluje prostřednictvím svých strategických dokumentů, z nichž vychází kurikulární dokumenty České republiky, o rozvíjení interkulturní komunikační kompetence již v raných stádiích jazykového vzdělávání. Ambice projektovaného kurikula nicméně zůstávají často nenaplněny a k rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v praxi dochází spíše v omezené míře. S tím souvisí také diskutabilní přístupy k hodnocení interkulturní komunikační kompetence. Příspěvek popisuje, jak bylo k rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v projektovaném, realizovaném a dosaženém kurikulu přistoupeno v provedeném akčním výzkumu. Cílem textu je představit provedené intervence a jejich vliv na rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy a samotnou praxi. |
| Související projekty: |