Kognition und Emotion beim Lernen von Tertiärsprachen

Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2018
Druh Článek ve sborníku
Konference Sprachen verbinden
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Klíčová slova German as a second foreign language; cognition and emotion; tertiary language learning; research
Popis Stejně jako v ostatních evropských zemích se i v České republice stala angličtina prvním cizím jazykem vyučovaným na základní škole. Němčina se obvykle vyučuje jako druhý cizí jazyk. Článek se zabývá vybranými znaky didaktiky výuky dalšího (druhého) cizího, přičemž v centru pozornosti je jazyková konstelace němčina do angličtině. V teoretické části jsou představeny vybrané kognitivní teorie osvojování cizích jazyků a emocionální dimenze učení a vyučování cizího jazyka. Po teoretické úvodu jsou představeny dvě případové studie z oblasti výzkumu dalšího cizího jazyka, které se zabývají fenomény kognice a emoce při učení se vice cizím jazykům
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.