Analýza kurikulárních dokumentů z perspektivy kompetenčního přístupu ke vzdělávání : příspěvek ze společenství praxe
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Příspěvek přináší dílčí výstupy aktuálně probíhajícího projektu EU zaměřeného na rozvíjení klíčových kompetencí prostřednictvím společenství praxe pedagogů a akademiků. Na příkladech ze škol zapojených do projektu jsou prezentovány výzkumné analýzy školních vzdělávacích programů zaměřené na vzdělávací obsah rozvíjející gramotnosti pro 21. století, konkrétně informační a digitální gramotnost. Příspěvek tak na výzkumu ukazuje možné přístupy praxe primárních škol ke kompetenčnímu pojetí výuky, které je teoreticky vymezeno ve Strategii digitálního vzdělávání do roku 2020. |
| Související projekty: |