On Fire or Burnt Out?
| Název česky | Zůstat zapálený pro věc, nebo vyhořet? |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Být učitelem je jedním z nejvděčnějších povolání na světě. Může ovšem být i vyčerpávající. Kombinace stresu z požadavku studentů, rodičů a institucí společně se snahou dát svému povolání co nejvíce může učitele dovézt k syndromu vyhoření, aniž by si to vůbec uvědomil. Tato přednáška se zabývá otázkou, proč učitelé trpí syndromem vyhoření, upozorňuje na viditelné symptomy syndromu a jak je rozpoznat od počátku. Nabízí také některá praktická řešení k tomu, aby učitel nabral znovu silu a zůstal zapálený pro svoje povolání. |
| Související projekty: |