Metodologické kořeny didaktických problémů ve vzdělávání ekonomicky zaměřených předmětů

Autoři

MARINIČ Peter

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference 11. mezinárodní vědecká konference – Didaktická konference 2017
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/937
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-11
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova economics; economic methodology; didactics; education
Popis Ve vzdělávání žáků existuje všeobecně přijatelná podoba zaměření na vzdělávání v oblasti ekonomických předmětů a jejich důležitosti v kontextu všeobecné vzdělanosti a gramotnosti. Avšak v tomto kontextu je důležitější otázka způsobu koncepce tohoto vzdělávání a její implementace do výukového procesu zejména na základních a střeních školách, která se potýká s mnoha problémy. Tyto problémy vyplývají ze samotného metodologického zaměření ekonomie jako vědy, zejména pokud ji budeme srovnávat s jinými přírodními vědami. V tomto kontextu přináší článek pohled na původ těchto didaktických problémů v samotné metodologii ekonomie jako vědy

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.