Metodologické kořeny didaktických problémů ve vzdělávání ekonomicky zaměřených předmětů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | 11. mezinárodní vědecká konference – Didaktická konference 2017 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/937 |
| Doi | https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-11 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | economics; economic methodology; didactics; education |
| Popis | Ve vzdělávání žáků existuje všeobecně přijatelná podoba zaměření na vzdělávání v oblasti ekonomických předmětů a jejich důležitosti v kontextu všeobecné vzdělanosti a gramotnosti. Avšak v tomto kontextu je důležitější otázka způsobu koncepce tohoto vzdělávání a její implementace do výukového procesu zejména na základních a střeních školách, která se potýká s mnoha problémy. Tyto problémy vyplývají ze samotného metodologického zaměření ekonomie jako vědy, zejména pokud ji budeme srovnávat s jinými přírodními vědami. V tomto kontextu přináší článek pohled na původ těchto didaktických problémů v samotné metodologii ekonomie jako vědy |