Progressive development of perception of the concept of a square by elementary school pupils

Název česky Rozvoj představ o pojmu čtverec v průběhu základní školy
Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference International Symposium Elementary Maths Teaching: Equity and diversity in elementary mathematics education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Development of geometric thinking; geometric concepts; cognitive process in geometry
Popis Geometrické útvary jsou jedním z prvních témat, kterými se žáci zabývají na základní škole. Žáci získávají neformální informace o geometrických útvarech z každodenního života. Některé z představ, které díky tomu vznikají, mohou být nesprávné a mohou mít negativní vliv na geometrické vzdělávání. V příspěvku jsou představeny výsledky výzkumné studie, která se zabývala schopností žáků základní školy přemýšlet o rovinných útvarech.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.