TIM - Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (vývoj, podoba a využití ve školách)
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Tvořivost jako součást nadání |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | E-verze sborníku |
| Obor | Psychologie |
| Klíčová slova | talent; diagnostics of mathematical talent; TIM |
| Přiložené soubory | |
| Popis | V České republice dosud chyběl psychometricky ověřený test k identifikaci mimořádného matematického nadání. Z tohoto důvodu jsme na našem pracovišti vyvinuli Test pro Identifikaci nadaných žáků v Matematice (TIM), který je určený pro měření matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.–5. tříd. Po krátkém teoretickém úvodu do problematiky nadání je v příspěvku popsán komplexní proces vývoje testu TIM, způsob jeho ověření a možnosti jeho využití v pedagogické praxi. |
| Související projekty: |