Analysis of the state of institutional pre-school education of underprivileged children

Název česky Analýza stavu institucionálního předškolního vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním
Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2016
Druh Článek v odborném periodiku
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.ph-burgenland.at/fileadmin/user_upload/information-ueber/f-e/ph-publico/phpublico_11.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova preparatory class school education social disadvantages
Popis Článek prezentuje osobnost dítěte se sociálním znevýhodněním v procesu předškolního vzdělávání. Důraz je kladen na specifika a strategie přístupů. V závěru prezentujeme výsledky výzkumného šetření realizovaného v rámci řešení výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Cílem výzkumného projektu byla analýza úspěšnosti absolventů přípravných tříd v systému základního vzdělávání ve městě Brně s akcentem na osvojení vědomostí a dovednosti žáků
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.