Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy

Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lenka

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference 70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/865
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8477-2016
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova attitude; teacher; eating disorders; health education; semantic differential; interview
Popis Příspěvek „Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy“ popisuje výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno u pedagogů vyučujících na 2. stupni základních škol. Výzkum zjišťoval rozdíly v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k problematice poruch příjmu potravy. Výzkumným nástrojem byl sémantický diferenciál a polostrukturované interview.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.