Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | 70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/865 |
| Doi | https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8477-2016 |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | attitude; teacher; eating disorders; health education; semantic differential; interview |
| Popis | Příspěvek „Postoje učitelů výchovy ke zdraví k poruchám příjmu potravy“ popisuje výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno u pedagogů vyučujících na 2. stupni základních škol. Výzkum zjišťoval rozdíly v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k problematice poruch příjmu potravy. Výzkumným nástrojem byl sémantický diferenciál a polostrukturované interview. |
| Související projekty: |