Mehrsprachigkeit im schulischen Drittsprachenunterricht: Eine videobasierte Analyse

Název česky Mnohojazyčnost ve školná výuce německého jazyka: Analýza založená na videu
Autoři

JANÍK Miroslav JANÍK Tomáš MINAŘÍKOVÁ Eva

Rok publikování 2016
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Příspěvek se zabývá otázkou, jak se výuce německého jazyka projevuje skutečnost, že se v České republice učí německý jazyk po angličtině. Cílem příspěvku je popsat situace ve výuce dalšího cizího jazyka, ve kterých je patrný první cizí jazyk. Jako metoda analýzy byla zvolena konverzační analýza. V rámci příspěvku byly prezentovány výsledky pilotáže, které ukazují, že anglický jazyk užívají jak žáci, tak učitelé a to jak komunikační strategie a jako nástroj učení se.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.