Using of Autonomous Language in Elementary School Geometry

Název česky Používání auotonomního jazyka v geometrii primární školy
Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Simpozion international "Noutati in didactica"
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Geometry; geometric concepts; case study; geometrical thinking; spatial sense
Popis Rozvíjení geometrického myšlení je dlouhodobý proces, který vyžaduje, aby se děti setkávaly s geometrickými pojmy neformální cestou. Jednou z prvních aktivit, kterými se děti na základní škole zabývají, je manipulace s geometrickými útvary. Ve studii ukazujeme, jak žáci 1. stupně ZŠ pracovali s rovinnými geometrickými útvary, jak využívali autonomní jazyk k popisu těchto útvarů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.