Kognition und Emotion beim Lernen von Tertiärsprachen
| Název česky | Kognice a emoce při učení se druhému cizímu jazyku |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | I v České republice se stala angličtina prvním cizím jazykem, který je vyučován v rámci základního vzdělání, a němčina tak získává pozici dalšího cizího jazyka, tedy jazyka třetího. V příspěvku jsou nastíněny principy didaktiky dalšího cizího jazyka v konstelaci němčina po angličtině, přičemž hlavní pozornost je věnována nejen vybraným kognitivním apektům procesů osvojování více cizích jazyků, ale i aspektům emočním. Následně jsou představeny dvě empirické studie z oblasti výzkumu učení a vyučování dalšího cizího jazyka, v nichž je akcentována kognitivní a emoční složka procesu učení se druhému cizímu jazyku. |
| Související projekty: |