"Ready for school?" A constructivist view of school readiness
| Název česky | Kdo je připravený jít do školy? Konstruktivistický pohled na školní zralost |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Další prezentace na konferencích |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Příspěvek načrtává konstruktivistickou perspektivu školní zralosti. Zaměřuje se na následující otázky: co znamená "být připraven" a "nebýt připraven" z konstruktivistického hlediska? Co musí konstruktivistický psycholog brát v potaz při testování školní připravenosti? Odpovědi na tyto otázky lez najít v Piagetově konstruktivistické teorii, v Montessori přístupu ke vzdělávání a v teorii osobních konstruktů. Příspěvek na příkladech ilustruje rozdíl mezi klasickým a konstruktivistickým přístupem ke školní zralosti. |
| Související projekty: |