Přístupy k rozvoji komunikačních schopností žákyň a žáků s tělesným postižením ve spolkové zemi Baden-Württemberg

Autoři

KOPEČNÝ Petr

Rok publikování 2017
Druh Článek ve sborníku
Konference Speciálněpedagogické intervence v současnosti. Sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova communication ability; impaired communication ability; physical disability; dysarthria; speech therapy
Popis Text se věnuje problematice rozvoje komunikačních schopností u německých žákyň a žáků s narušenou komunikační schopností – dysartrií, kteří navštěvují dlouhodobě spolupracující zařízení. Teoretická část charakterizuje komunikační schopnosti u osob s tělesným postižením a systém vzdělávání logopedů v Baden-Württemberg, praktická část prezentuje vybrané výsledky kvalitativních šetření, která analyzovala uplatňované logopedické přístupy, pomůcky a oblasti rozvoje, jimž je u sledovaných žákyň a žáků věnována největší pozornost.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.