Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Odborná kniha |
| Citace | |
| Popis | Prˇi´slusˇni´ci různých profesi´ se odlisˇuji´ nejen svy´mi znalostmi, dovednostmi a činnostmi, ktere´ vykona´vaji´, ale take´ ti´m, jak vni´maji´ – vidi´ – situace, ktere´ se vztahuji´ k vy´konu profese: odlisˇuji´ se svy´m profesni´m videˇni´m. Tato kniha si kladla za cíl uvést koncept profesního vidění do domácího odborného diskursu a vytvořit a výzkumně ověřit koncepci profesních videoklubů jakožto možnosti rozvíjení profesního vidění učitelů. Výzkumná část knihy představuje nejen povahu profesního vidění učitelů anglického jazyka, ale i to, jak se změnilo po účasti ve videoklubech. Kniha chce přispět k diskusi o profesním vidění jako součásti profesionality učitele a o možnostech využití profesních učících se komunit a videosekvencí výuky ve vzdělávání učitelů. |