PROBLÉMY SOUVISEJÍCÍ S TVORBOU MULTIMEDIÁLNÍCH STUDIJNÍCH MATERIÁLŮ PRO VÝUKU CHEMIE V ANGLICKÉM JAZYCE
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2016 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Média a vzdělávání 2016 – Media & Education 2016 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.media4u.cz/mav/9788087570357.pdf |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Education; study material; foreign language; mistakes |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Autoři tohoto textu se při řešení grantu FR MU 0026/2014 Zavedení vyučovacího předmětu Compendium of Chemistry spolupodíleli na vzniku multimediálního výukového materiálu Chemistry – Vocabulary and Reading, který je nyní využíván na Masarykově univerzitě při výuce předmětů English for Chemists a Compendium of Chemistry a je zveřejněn na adrese https://is.muni.cz/do/rect/el/estud/pedf/ps16/chemistry/web/index.html. Výzkumným cílem konferenčního článku bylo určit a charakterizovat rizikové faktory, které by mohly negativně ovlivnit tvorbu a kvalitu obdobných studijních materiálů. Výzkumnou metodou bylo přímé zúčastněné pozorování. |