Světlé a stinné stránky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve švédských školách.

Autoři

MÁROVÁ Ivana

Rok publikování 2016
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Komenský
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Students with special educational needs, Swedish educational system, Inclusive Education
Popis Příspěvek se zabývá problematikou stinných a světlých stránek inkluzivního vzdělávání ve Švédsku z pohledu pedagogických pracovníků tamních škol. Záměrem příspěvku je poukázat na nutnost vhodného přizpůsobení podmínek vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a potenciální dvojsečnost výlučně inkluzivního systému vzdělávání.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.