Teoretická východiska pro použití mobilních zařízení ve výuce

Autoři

POTŮČKOVÁ Tereza

Rok publikování 2016
Druh Článek ve sborníku
Konference Počítač ve škole 2016 – sborník příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.pocitacveskole.cz/system/files/soubory/sbornik/2016/potuckova.pdf
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova SAMR model; Bloom's taxonomy; TPACK; mobile devices
Popis Při využití mobilních zařízení v procesu vyučování je důležité klást důraz na metodologické postupy a způsoby, jakým je tato zařízení ovlivňují. Je třeba vždy hledat způsob využití mobilního zařízení, který nějakým způsobem obohatí danou aktivitu. K rozvoji schopností žáků mohou posloužit aplikace navržené pro mobilní zařízení. Při jejich volbě je zapotřebí držet se správných didaktických postupů. Není možné využívat v hodinách technologii na úkor výuky. Pro posouzení vhodnosti využití technologií slouží několik modelů, např. tzv. SAMR, Bloomova taxonomie, či TPCK.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.