Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy

Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lenka

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Attitude; semantic differential; interview; health education; teacher;
Popis Příspěvek „Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy“ je zaměřen na výzkum postojů učitelů vyučujících na 2. stupni základních škol předmět Výchova ke zdraví či ekvivalent tohoto předmětu. Cílem výzkumného šetření, bylo zjistit rozdíl v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k různým aspektům poruch příjmu potravy. Jako výzkumný nástroj byl použit sémantický diferenciál. Doplňující výzkumnou metodu jsme zvolili polostrukturované interview.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.