Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2015 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015 |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Attitude; semantic differential; interview; health education; teacher; |
| Popis | Příspěvek „Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy“ je zaměřen na výzkum postojů učitelů vyučujících na 2. stupni základních škol předmět Výchova ke zdraví či ekvivalent tohoto předmětu. Cílem výzkumného šetření, bylo zjistit rozdíl v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k různým aspektům poruch příjmu potravy. Jako výzkumný nástroj byl použit sémantický diferenciál. Doplňující výzkumnou metodu jsme zvolili polostrukturované interview. |
| Související projekty: |