Různé přístupy k řešení úloh vedoucích na rovnice nadanými žáky prvního stupně ZŠ

Autoři

BUDÍNOVÁ Irena

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Word tasks; equations; talented pupils
Popis Učivo o rovnicích je systematicky probíráno na 2. stupni ZŠ. Přesto se žáci prvního stupně setkávají s úlohami, které je možno řešit pomocí rovnic. Mají různé možnosti, jak úlohy řešit i bez znalosti rovnic. V příspěvku ukážeme různé přístupy k řešení těchto úloh nadanými žáky prvního stupně. Výsledek vznikl v rámci výzkumu s nadanými dětmi.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.