Různé přístupy k řešení úloh vedoucích na rovnice nadanými žáky prvního stupně ZŠ
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2015 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Word tasks; equations; talented pupils |
| Popis | Učivo o rovnicích je systematicky probíráno na 2. stupni ZŠ. Přesto se žáci prvního stupně setkávají s úlohami, které je možno řešit pomocí rovnic. Mají různé možnosti, jak úlohy řešit i bez znalosti rovnic. V příspěvku ukážeme různé přístupy k řešení těchto úloh nadanými žáky prvního stupně. Výsledek vznikl v rámci výzkumu s nadanými dětmi. |