Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole

Autoři

HORKÁ Hana RODOVÁ Veronika

Rok publikování 2015
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Případová studie přináší příklady z výchovně vzdělávací práce v mateřské škole. Ukazuje, jak děti poznávají skrze vlastní činnosti, které garantuje učitel jako autor výukového celku. Výukový celek představuje pedagogické dílo, založené na promyšleném strukturování výuky, respektu k dětskému vnímání světa, na tvořivosti a práci s detaily. Popis konkrétních výukových situací, v nichž děti pracují formou živých obrazů, fungujících na principu psychosomatické jednoty těla, dokládá specifické nároky na práci učitele při vedení výuky založené na prožitku.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.